سایبان کولر

سایبان کولر آبی

نصب سایه‌بان کولر می‌تواند به صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و افزایش بهره‌وری کولرهای آبی کمک کند. با مقاله بهترین سایبان برای کولر آبی همراه سایبان کولر امید باشید.

 

چگونه می‌توان از پوسیدگی کولر آبی پیشگیری کرد؟ آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که برای جلوگیری از زنگ‌زدگی کولر یا بهره‌وری بیشتر آن چه کاری باید انجام داد؟ استفاده از سایه‌بان کولر آبی بهترین پاسخ برای این پرسش‌ها است؛ چراکه موجب می‌شود کارایی کولر و نیز عمر استفاده از آن افزایش یابد.

 

ازآن‌جاکه کولرهای آبی معمولاً روی پشت‌بام ساختما‌ن‌ها قرار می‌گیرند، در‌مقابل نور مستقیم خورشید نمی‌توانند چندان مقاومت کنند و به‌مرورزمان رو به فرسودگی خواهند رفت. همچنین، تابش مستقیم نور خورشید موجب می‌شود کولر حرارت زیادی به خود جذب کند و درنتیجه، کارایی لازم را نداشته باشد.

 

استفاده از سایه‌بان مناسب برای کولر آبی باعث می‌شود در مصرف آب و برق کولر صرفه‌جویی کنید و میزان خنک‌سازی محیط را افزایش دهید. اگر تاکنون به‌ فکر استفاده از سایه‌بان نبوده‌اید، تا انتهای این مقاله همراه سایبان کولر امید باشید.

 

نکات مهم در خرید سایبان کولر آبی

 

 

 

پیش از خرید سایبان کولر‌ آبی، نکات مهمی را باید مدنظر بگیرید. با درنظرگرفتن عواملی که درادامه خواهیم گفت، می‌توانید آگاهانه تصمیم بگیرید و سایه‌بانی را انتخاب کنید که بهترین محافظت را برای کولر آبی شما فراهم کند.

 

اندازه‌ی سایه‌بان

 

 

 

اولین و مهم‌ترین نکته پیش از خرید سایبان کولر آبی، توجه به اندازه‌ی آن است. باید مطمئن شوید که سایبان انتخابی با کولر آبی شما مطابقت دارد. سایبانی که خیلی کوچک یا غیرمتناسب است، محافظت کافی در‌برابر آفتاب یا باران ایجاد نمی‌کند. افزون‌براین، نصب سایه‌بان بسیار بزرگ ممکن است دشوار باشد و ازنظر ظاهری چندان جالب به‌نظر نرسد.

 

 

 

جنس سایه‌بان

 

 

 

نکته‌ی مهم دیگر جنس سایبانی است که تهیه می‌کنید. سایبان‌ها معمولاً از مواد مختلفی از‌جمله پلاستیک، پارچه‌های ضخیم، آلومینیوم و حصیر ساخته می‌شوند؛ بنابراین، باید ماده‌ای را انتخاب کنید که دوام زیادی داشته باشد. همچنین، ازآن‌جاکه می‌خواهید در فصول بارانی نیز از آن استفاده کنید، باید ساختاری مقاوم در‌برابر آب داشته باشد تا بتواند در شرایط آب‌و‌هوایی مختلف از کولر محافظت کند.

 

 

 

محل قرارگیری کولر

 

 

 

قبل از خرید سایه‌بان، مهم است که محل قرارگیری کولر آبی خود را در نظر بگیرید. اگر کولر شما در نقطه‌ای قرار گرفته است که مستقیماً درمعرض نور خورشید قرار دارد، بهتر است به‌سراغ سایبان‌های فول کاور بروید که از ورود گرما به تمام بخش‌های کولر مانع می‌شوند. علاوه‌براین، محل قرارگیری کولر را برای نصب سایبان نیز مدنظر بگیرید و باتوجه‌به مکان کولر، محصول مناسب را انتخاب کنید.

 

 

 

نحوه‌ی نصب سایه‌بان

 

 

 

پیش از خرید سایبان، به نحوه‌ی نصب آن نیز توجه کنید. از‌آن‌جاکه برخی از سایه‌بان‌ها به نصب حرفه‌ای نیاز دارند، اگر می‌خواهید هزینه‌ی اضافه‌ای متحمل نشوید، سراغ سایه‌بانی بروید که خودتان بتوانید نصب آن را انجام دهید. گفتنی است که درحال‌حاضر بسیاری از سایه‌بان‌ها نصب پیچیده‌ای ندارند؛ بااین‌حال، باید سایه‌بانی را انتخاب کنید که به‌راحتی نصب شود و دستورالعمل‌های واضحی برای نصب داشته باشد.

 

عایق‌بودن دربرابر گرما و سرما

 

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب سایه‌بان کولر آبی، این است که محصول مدنظر را تنها برای استفاده در هوای گرم می‌خواهید یا ترجیح می‌دهید در‌مقابل باران و برف نیز از کولر محافظت کند. اگرچه برخی از سایه‌بان‌ها به‌دلیل نوع طراحی و ساختار در فصول سرد نیز مقاوم هستند، معمولاً سایه‌بان طراحی‌شده برای استفاده در هوای گرم ممکن است برای استفاده در هوای سرد مناسب نباشد. اگر فقط به‌دنبال محافظی برای فصل‌های سرد هستید، می‌توانید به‌سراغ کاورهای کولر آبی موجود در بازار بروید.

 

محبوب‌‌ترین و بهترین سایبان برای کولر آبی

 

سایبان کولر آبی

 

کولرهای آبی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که ذرات گردوغبار و حشرات و بوهای نامطبوع را به خود جذب و آن را به درون محیط هدایت می‌کنند. برای پیشگیری از این معضلات، بد نیست به سایه‌بانی فکر کنید که از پلاستیک یا مواد مقاوم ساخته شده باشد تا با بهره‌‌مندی از فیلترهای مخصوص، بتواند از ورود آلاینده‌های هوا به محیط جلوگیری کند.

 

سایبان کولر آبی مدل صافدم با پوشاندن چهار طرف و بالای کولر، موجب می‌شود هوای سالم ازطریق دریچه‌های کولر به خانه راه پیدا کند. این نوع سایه‌بان به‌همراه فیلتری از جنس الیاف ارائه می‌شود و جنس بدنه‌ی آن از پلاستیک مقاوم ساخته شده است.

سایبان کولر آبی مدل حصیر چوبی

 

احتمالاً خانه‌های قدیمی با پرده‌های حصیری بلند را به‌یاد می‌آورید. از گذشته‌های دور، حصیر به‌عنوان عایقی برای نور و گرما استفاده می‌شد. این محصول از الیاف گیاهی ساخته می‌شود و دربرابر گرما به‌خوبی از خود مقاومت نشان می‌دهد؛ از‌این‌رو، امروزه به‌عنوان محافظی برای

 

 

سایبان کولر آبی مدل A06 موجب می‌شود هوای اتاق خنک‌تر شود و تا حد زیادی به کاهش مصرف آب و برق کمک می‌کند. همچنین، به‌اندازه‌ی کافی مقاوم است و نیازی نیست نگران آسیب‌‌دیدن آن براثر طوفان‌های شدید باشید. این سایه‌بان را می‌توانید به‌راحتی نصب کنید و به افراد متخصص نیازی نخواهید داشت.

 

سایبان کولر آبی مدل سان شید

 

سایبان کولر آبی سان شید یکی از سایه‌بان‌های پرطرفدار برای کولر آبی محسوب می‌شود و توانسته است رضایت اغلب کاربران را جلب کند. اگر به‌دنبال سایه‌بانی هستید که تنها در قسمت بالای کولر قرار بگیرد و سقف آن را بپوشاند، این نوع سایه‌بان انتخاب مناسبی خواهد بود

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *